【Newest Updates | 最新博文】

Monday, March 16, 2009

死AL

死屁股人!!!

活该!!!

我很幸福。。。有ELC在帮我!!!

谁叫你一直这样对我。。。

ELC都看不惯。。。

算是我不好。。。

每次你要找ELC的时候。。。假如我知道。。。

我就会很不爽。。。

然后,ELC不想看到我这样。。。

所以,她索性不要理你。。。

这些是谁搞出来的???

我是真的不想这样。。。

因为看起来。。。我是很自私。。。

可是,你对我实在是太坏了。。。

我真的很难会当作什么事都没发生过!!!

我的人很直。。。

不会隐藏自己的感受。。。

所以,你千万不能怪我。。。

所谓,没有因。。。就没有果。。。

这样的结果是你自己拿来的。。。

ELC真的很疼我。。。全部人都看得出来。。。

我也很想让她开心。。。可是,我真的不能忍受。。。你这个人!!!

我没有办法。。。

为了你一句话。。。说:“你一定要令ELC开心,即时你不开心!!!”

我没有拿你的工钱。。。

为什么我要听你呢???

你对我好一点。。。大家都开心。。。

你看看。。。

你几时看我排挤过HST和PSY???

因为他们不像你一样。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.