【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, March 23, 2013

【Movie|电影】My Movie Day|我的电影日

Yes, Finally I've done this,
is not that I wanted to keep posting about every movie,
is just that I watched five movies in one day!!!
Yup!!!
You can call me crazy about it,
I can't let myself siting there and wait for people to watch with me,
so I decided to watch myself,
the three previous movies I watched alone,
the last two I watched with my friend!!!

Also,
that's why I said I can make a truly comment about the Kepong cinema here is so ridiculous,
I shouldn't said the cinema is ridiculous,
I should say is those audiences,
why must they keep on giving side comments during the movie???
not talking softly but they just talking out loud,
like assuming they're watching the freaking movie in their house!!! =[
Argh!!! No more rant about it during this late night!!!

Well,
for those really want to get someone to watch movie,
you get let me know,
if you're not too from my Sunway SPK here,
I can go and pick you up!!!
(Such a nice offer, right???)

Gosh!!!
I got to sleep already,
is almost 2am in the morning!!!
I still two more movies to write,
one is G.I. Joe: Retaliation
that I watched it tonight which is 28th today,
and one isWarm Bodies that I watched last Sunday!!!

Sweet dreams, guys!!! =]
Nitez!!! =]
*******************************************************
终于写完了,
不是我一次过要写那么多电影,
那是因为我真的是一天看那么多场,
算吧你可以笑我,
可是又没有人陪我看,
以我的性格这样等下去,
等到影片下映了我就是一部都看不到,
我说了,
我要做的事没有做不到的时候!!!
前面的笑功震武林The Call
因为又蛮多人看了,
我不去看就有点落后所以就硬要去看,
接下来StokerSide Effects
我选了Side Effects
本来还想接下去看The Last Exorcism Part II
可是肚子饿,
所以回家吃饭了!!!
吃完饭就到我家附近那Tesco继续看电影,
结果是看电影加听大声如自家开的电影院的side comments!!!
本想要看Warm Bodies可是我朋友迟了所以唯有看The Croods
结果就只听见一大堆小孩的喧哗声,
再来陪我朋友看她想看的Ah Boy to Man: Part II
结果她还告诉我她看到一半睡觉了!!!
(因为没有位子,我们分开坐)

哈哈哈!!!
我是不能错过一场电影的!!!
下次有什么想看的来找我,
我一定奉陪!!!
假如你家离我Sunway SPK这里不远,
我可以去你家载你去看!!!
嘻嘻!!!

今天已经是29号还有好多还没写,
星期日看的Warm Bodies还没写,
然后生病耽误了很多,
刚刚还看了G.I. Joe: Retaliation
我的小银都快没电了,
还有现在已是接近两点,
超越我睡觉的时间!!!
好拜!!!
记得不需要跟我客气,
只要要看电影的都可以找我,
可是假如是情侣的,
你们自己去看吧,
我不要做电灯泡,
还有我发觉很多情侣看电影时很喜欢摸来摸去,
都不知道他们为什么看戏不好好看,
一直要这样摸来摸去,
要这样的话就去
“Get a room, Guys!!!”
回家看好了!!!

8 comments:

  1. 噢,这二十多年来我似乎沒看过电影了。我只是用电脑看戏。孩子们常说那是不同的!究竟有什么不同呢?有嘛不就是一个人看和多多人一起看吧了。你说呢?!

    ReplyDelete
  2. 情侣摸来摸去,是不是因为冷气太冷,取暖啊,哈哈哈哈!!

    ReplyDelete
  3. @HenRy LeEYup, thanks to my brother and second brother in law!!! =]

    ReplyDelete
  4. @CSL它的荧幕比较大,音响比较逼真!!!

    ReplyDelete
  5. @@LIc3 s-h-i-h^s-h-i-h不知道,我也不太敢真的把头望过去看他们在做什么,只见的那女的一直摸那男的大腿,手臂。。。都不想说了,唉,总之这种情侣的闪光灯真是会伤害我这种单身的剩女咯!!! =]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.