【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, June 03, 2015

【Book┃書籍】苦菜花,甘蔗芽

June 3, 2015, Wednesday
還真的第一次給書寫不好的評語,不過這還真的不關這本書的事哦! 只是我很習慣看白話文,所以我實在接受不了書裡面,作者一直用“”。 平常我們說“我”,我們都會用“我”,但是作者的“我”是“俺”。 我知道這是對的用詞,只是我有時候習慣看書時候會讀出來,作者一直用“俺”,讓我讀得超不爽,更別說是去閱讀和明白故事是什麼,所以。。。 這還是唯一一本書,讓我讀得非常非常非常生氣的,然後我索性就不要看了。。。但是最後還是要重申一句,網上給這本書的評語是7顆星,所以我真的覺得是我的問題,不是這書不好看喔!

✈️1
Author|作者: 姜淑梅
Publisher|出版社:浙江人民出版社/铁葫芦图书
Publish Date|出版日期:2014/8/1
Language|語言:簡體中文 
Pages|页数:280
ISBN:9787213061165
Price|定價:Popular

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.