【Newest Updates | 最新博文】

Monday, May 14, 2018

【Restaurant|餐廳】Tony Roma's @ Citta Mall

May 14, 2018, Monday
同事們每天要去吃午餐的時候,都不知道要吃什麼,讓每次都開車的我常常都不知道要開去哪裡。 同事只拋出一句去Citta Mall,但是去到那裏我們下車後,就會站在Citta Mall的大門口,不知道要往哪裡去。 主宰權在同事M上,因為啊,我們每次提議什麼,他都會說“lemah!”,所以我們都等他做決定,因為我吃什麼都行。。。最後他終於決定要去吃Tony Roma's。

✈️1
我點的是午餐套餐,有包括湯和水,當時他們的湯只有雞湯。 搞笑的是服務人員問我們要什麼湯,她說只有雞湯。。。啊! 哪! 你只有雞湯,你還問我們? 還真的奇怪。。。說到這雞湯,我覺得味道沒有很夠,反而還看到一層油在上面,我還是比較喜歡喝蘑湯咯!

✈️2
接下來看看我點的套餐,我點的是Fish and Fries,因為我知道其他的份量我都是吃不完的。 但是來了後,我就後悔了,因為它也是很大份,而且很油。。。嗯! 我這次學會了,我下次一定不會點這個。

Tony Roma's
Citta Mall, Lot G-46, Citta Mall, 47301 Selangor Darul Ehsan, Malaysia
03-7859 9068
10am ~ 10pm Daily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.