【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, May 31, 2020

【Quarantine|隔離】Daily Health Check|隔離每日健康報到

May 31, 2020, Sunday
之前說到我終於被加進去酒店what's app群組了,昨天錯過了上載了link,這次我一收到,我就立即上網回覆,以免自己一再的錯過。

✈️1
✈️2
本來想說用手機填寫就好,但想到既然我電腦what's app就一直都開著,所以就直接用電腦填寫吧! 首先當然是要填寫「你的房間號碼」(想說我都沒出過房門,我怎麼知道自己的房間號碼啊? 好在房間的電話上面有標記) 然後在填上「你的全名」。

✈️3
然後是詢問「你的身體狀況如何?」(注: 原本兩項選擇都是空的,只是我填到一半的時候,我才想起我要做記錄,但發現時,卻已無法uncheck了,所以唯有這樣“拍照”吧!) 然後就是「你有以上以外的病症嗎?」 「還有有吃好嗎?」 (當然有,而且還吃很多呢。。。)

✈️4
接下來的問題是「你有睡飽嗎?」 到這裡我有點猶豫,因為我昨天漏夜觀看SpaceX的發射,睡眠時間有點推遲了。 意外沒想到的是還問「你的情緒如何。。。」

✈️5
填完後。。。提交。。。就這樣。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.