【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, May 16, 2020

【Apartment|公寓】Rubbish Bin|垃圾桶

May 16, 2020, Saturday
今天開始清理我住處的舊物,所謂的舊物就是以前我買的二手床架,只是當時它中間少了一支鐵支,當睡在上面的時候,中間是凹下去的感覺。 那時候,我嘗試睡了兩天,一直以為是自己想太多,結果還是一樣,所以被迫去買了一個全新的床架和床墊來解決這個問題。 而這個舊的床架卻一直都留在我的房間,從去年八月到現在都還沒拿去丟。。。因為我都不知道要丟去哪裡。。。

✈️1 - 不想在網上找照片,就自己畫垃圾桶吧!
今天多謝好友N的幫忙,幫我將整個床架截肢丟進社區的大垃圾桶內,但不能截肢的部分還是太大份,無法丟進去,唯有等下個星期找朋友A幫忙,拿去附近的丟棄場丟棄吧! 在英國的垃圾桶是有規矩的,不能亂亂丟東西,一方面擔心不知道會不會被查到,即便我和好友一直觀察附近到底有沒有監視器,但即使沒有監視器,我們也擔心,所以最後還是決定等到星期一等朋友A幫忙吧!

1 comment:

  1. So creative of you to draw a rubbish bin instead of finding a picture. For my apartment, parquet floor repair is a must as it is damaged by previous owner. I hope I am able to find a high quality service for the repair.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.