【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, August 02, 2020

【Blog|部落格】Personal Characteristics|個人特色

August 2, 2020, Sunday

個人特色!

✈️1

曾經聽過一位很紅的部落客說過想要得那些什麼什麼部落格大獎,多數得獎的人都是要有很強的個人特色,哪我的特色是什麼? 當時的我,算是處於憂鬱症蠻嚴重的時期,想的東西都非常的負面。 相信那位部落客到今天為止都沒發現,她當時的那麼一句話會影響我那麼深,因為就在那次過後,我幾乎越來越模糊了,因為我找不到自己的特色,所以索性就不寫了,這樣就不用再煩惱了。 我以前寫部落格是因為我現實生活中沒有朋友,沒有人聽我說話,所以我就上網找個平台自己亂說一番,而當這個暢所欲言的平台如今造成我壓力這麼大,這不但沒有紓解自己的憂悶,反而還增添了無限的壓力。 現在認真想起那句話,她就只不過以她個人經驗分享給我罷了。

沒有個人特色,那就麽沒有吧! 我就走平凡我行我素的路線吧,對我來說,這樣也是一種特色啊! (自己心中暗爽)呵呵。。。 獎項就也真的沒有那麼重要,小聲說。。。現在看回去那些得什麼大獎的,不就都這樣,那只是一個對那些很用心經營部落格的部落客們一個大大獎勵而已,而我當時卻看不到別人的努力,卻把它當作了末日般的。 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.