【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, August 02, 2020

【Running|跑步】My Running Journey|跑步記錄

August 2, 2020, Sunday

我是一位不喜歡運動也根本不喜歡跑步的人,但是我卻總是想像自己是跑步的人,就是那種就一直想像自己想要成為的人,但一切一直都只是一個空想。 我即便有想過要開始過,但即使開始,我最多都只有三天的熱度。 不然就是以三天捕魚兩天曬網的態度,然後到了第六天,我就會開始想說跑步是明天的事,就這樣明天再明天,隨著歲數的增加,我一直夢想想要成為的人都沒有成為到,卻看著很多人生完小孩後,怎麼都可以怎麼瘦,而我自己卻一直胖胖地? 雖然跑步不能講說一定可以減肥,但是我覺得只要有運動,就不會壞到哪裡去,所以我就這樣慢慢的跑起步啦! 雖然看著自己的跑步時間和進度,真的沒有什麼很明顯的進步,但是我知道我是在前進的道路上。

✈️1
✈️2
✈️3
✈️4
✈️5
✈️6
✈️7
✈️8
✈️9
✈️10
✈️11

進入八月我開始讓自己慢慢走向2公里的跑程,因為我發現跑上2公里,我流的汗很多,我逐漸地也愛上這種流汗的感覺。 本來以前會想說,跑步這事,我不成功是因為我沒有人陪我,但是這樣每天自己早上六點起床,賴床到六點二十,洗刷後再出門,跑個2公里,流個汗再回家,是一種自豪感。

只要不停歇,就是在前進的道路上!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.