【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, September 20, 2016

【Random|隨寫】Different kind of Cheated|不一樣的欺騙

September 20, 2016, Tuesday
話說我同事在午餐的時候,開了一個話題,到現在我還一直感覺其實那是個陷阱,他問“假如一位男士假裝有錢人來接近你,當你發現后,你會原諒他嗎?”


這個根本就是設計的問題,我跟他說是要看情況,他一直淪陷說沒有的看情況,一定要選一個(莫名其妙?!) 說不會又好像顯得很貪錢,說會我又自己知道自己沒有那麽大方。 到最后我回答不會因爲我家中有經歷過的關係,我不希望是有欺騙成分的咯,管他是什麽原因! 不過還是俗話那句“當你説了第一個謊,你就必須說第二個謊來圓第一個謊” 那。。。爲什麽一開始就説謊呢?

Posts on this date -

4 comments:

  1. 我也聽到反過來說的問題,就是如果他裝成有錢,但事實是沒錢的呢?
    男生都會說,我們一定會說他欺騙,然後不跟他來往。
    可是如果是有錢人裝成窮人來欺騙,那就不同說了。

    我是覺得這都要看情況 哈哈哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就是嘛! 我就覺得我同事是特意設個陷阱給我,非讓我答不可!

      Delete
  2. 管他什么假装成什么的 骗子就是骗子 不需要讲酱多的. “假如一位男士假裝有錢人來接近你” 这里的重点不是 “有钱人”, 是 “假装”. 如果承受不起 “贪污虚荣” 的女生就不要去假装有钱来骗她啦!收皮啦!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.