【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, September 25, 2016

【Movie|電影】Train to Busan|屍速列車|부산행

September 25, 2016, Sunday
很久了的電影,原來我已把它放在folder裡面很久了,所以這天就來寫一寫,這部電影我沒有機會在電影院看,因我我哥哥不敢看恐怖的電影。 所以我們等到它下映後,然後再等CD出來,才去買來看。

✈️1   Picture Sources
一部無形中展示人性自私的電影,不僅讓我想到早前,現在的人好像都覺得自私是常態,反而一旦你做了一些好人好事,就會被看成是一件大事,你覺得嗎? 


電影中的主角捨己救人,有幾幕我都看得流淚,總覺得這些人好偉大。 我承認我是位很眼淺的人,很容易就流淚,尤其是很感動很震撼的是,我都是很容易流淚的。


人性的醜惡,我們沒法控制別人的做法,但是我們可以的是做好自己的本份。 看到電影中主角的犧牲,我不僅的問自己,假如這事發生在自己身上,我會犧牲自己嗎? 我想這是要到禍到臨頭才會知道的事吧!

*這篇純碎個人觀後感,別作與其他用途|This's just my own personal review, don't use it for any other purpose

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.