【Newest Updates | 最新博文】

Monday, February 06, 2023

【Haul|開箱】BTS Anthology Piano Sheet III & IV|防彈少年團鋼琴樂譜

February 6, 2023, Monday
✈️1 ~ 一直在想要不要分享這個,不過這是我的部落格,我就只是分享我要分享的東西(況且現在寫部落格的人很少,既然我還蠻喜歡自己還有在寫的,喜歡就看,真的不喜歡就不要看咯!)

✈️2 ~ 我算是入坑比較晚的人,而且朋友說,要支持就只是買他們官方的東西,所以我就只是盡量在他們官方的app購買而已。

✈️3 ~ 這次我搶到的是鋼琴譜,為什麼説是搶到? 因為當我一看到的時候,我就下單的了,但是到了第二天的時候,官方app已顯示賣完了。

✈️4 ~ 這麼特別的鋼琴譜套裝,還是第一次見。

✈️5 ~ 後面長這樣

✈️6 ~ 打開後

✈️7 ~ 這裡面有五首歌



✈️10


✈️12


✈️14


✈️16

✈️17 ~ 不太清楚這個是什麼,就是紙張

✈️18 ~ 這是貼紙

✈️19 ~ 這是Postcard

✈️20 ~ 第四套的

✈️21 ~ 後面

✈️22 ~ 打開後

✈️23 ~ 裡面有四首歌


✈️25


✈️27


✈️29


✈️31

✈️32 ~ 這也是普通A4紙

✈️33 ~ 這是貼紙

✈️34 ~ 這是Postcard,好啦! 分享完畢!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.