【Newest Updates | 最新博文】

Friday, February 10, 2023

【Haul|開箱】TinyTAN DALMAJUNG|防彈中秋周邊

February 10, 2023, Friday
✈️1 ~ 在上海的時候,就一直心心想念我的防彈周邊。 這是中秋節的周邊產品,我二月才開箱,是不是很遲了? 其實完全也不是我遲,因為他們一月才推出,加上是預訂的,所以收到的時候和我回到馬來西亞的時候,已經是二月了。

✈️2 ~ 正如我朋友說的,要支持偶像就要買他們官方的周邊,所以我每次都會去留意哪個我喜歡的,然後下單,但是前提當然是要很喜歡的東西。

✈️3 ~ 這種blanket沒有很大,但是布質很好,很舒服,它現在涼在我辦公的椅子上,每天起床工作,把椅子拉開的時候就看到他們,實在太可愛了。

✈️4 ~ 茶杯? 對! 盒子開了? 對,我已經開迫不及待開起來用了,所以這是過後才拍照的。

✈️5 ~ 我有發現我很喜歡的東西,我通常拍照都很不專業。。。(沒有很喜歡的,也沒有拍到得非常專業,呵呵!)

✈️6 ~ 比如說,這照片就這麼的少。。。

✈️7 ~ 這個是遇熱會變顏色的茶杯

✈️8 ~ 後面的鯖魚也是。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.