【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, February 04, 2023

【Haul|開箱】Humidifier for Travel|旅行保濕器

February 4, 2023, Saturday
✈️1 ~ AKIRO (CLEAR STOCK) Ultrasonic Air Humidifier 260mL Low Noise Purifier Aroma Essential Oil USB Car Office Anti Burn 保濕器是我旅行必備物,酒店房間長期開冷氣或暖氣,每天早上起床的時候,喉嚨或皮膚都是乾乾的,於是我學會了保濕器。 巧小的保濕器,輕而便方便攜帶,成為了我出差必帶之物。

✈️2 ~ 本來就有一個?為什麼還需要再買一個? 因為這些雖然是實用,但是無法長期使用。 水份的物質和空氣的轉換,這些用久了後,就會明顯看見有生鏽骯髒而且無法清洗的狀態。

✈️3 ~ 所以,我原有的,我已在中國的時候丟掉了。 回來後,就買回這個幾乎同款的, 我選擇的白色,看見盒子的時候,我慶幸還好不是發錯貨。

✈️4 ~ 前後照片拍一拍

✈️5 ~ 盒子是有點稍微被壓到

✈️6 ~ 開箱

✈️7 ~ 說明書

✈️8 ~ 前後英語華語對照說明書

✈️9 ~ 就長這樣

✈️10 ~ 插座在後面

✈️11 ~ 裡面有充電線

✈️12 ~ 就一個保溫杯的大小

✈️13 ~ 就這樣,用後感等用了再回來補充。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.