【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, June 06, 2023

【Haul|開箱】Microphone|麥克風

June 6, 2023, Tuesday
✈️1 ~ 這個當時收到的時候,就開起來用了,都還沒來得及拍照(其實是懶惰拍照)。

✈️2 ~ 所以這個我已經試用過了

✈️3 ~ 為什麼要買麥克風?

✈️4 ~ 因為我一直覺得自己說話不好聽,所以我一直都在自己練習說話讀書,我有個平台是只是用來錄聲音而已,就想說那個麥克風,容易一些。


✈️6 ~ 一邊可以夾在衣服上,另一邊是在手機上。

✈️7 ~ 麥克風和手機收音真的有差

✈️8 ~ 不過我玩玩下就沒有玩了。。。因為懶惰。。。

✈️9 ~ 裡面包含英語和華語的說明書

✈️10 ~ 這個連結很快,按了電源就自行連結上。 至於續航力,因為我沒有用太久,所以不清楚要用多久才需要充電,不過總體來說還算可以。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.