【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, June 21, 2023

【BTS|防彈少年團】365 BTS Days|防彈的365天

June 21, 2023, Wednesday
✈️1 ~ 防彈周邊的開箱

✈️2 ~ 很漂亮的包裝

✈️3 ~ 所以要慢慢開箱

✈️4 ~ 慢慢的扒開

✈️5 ~ 這讓我想到蘋果開箱也是這樣

✈️6 ~ 這跟我之前收到包裝差很多,之前的包裝是普通盒子,不像這個這樣,周邊都印在盒子上。

✈️7 ~ 終於打開了

✈️8 ~ 現在來開箱

✈️9 ~ 這比我想像的厚很多

✈️10 ~ 它是一個日曆,但它是個沒有年份的日曆。

✈️11 ~ 因為它可以重複的使用

✈️12 ~ 每一天都學一些韓文

✈️13 ~ 盒子裡面還包含這個

✈️14 ~ 裡面有10張

✈️15 ~ 還有一張小張的海報

✈️16 ~ 當時官方宣傳這個的時候,我就立即下單了。 東西在一個月後才收到,直到我收到貨品的當天,官方還是顯示有貨的。 但過了一天,陸續看到很多阿米都在分享開箱視頻,我立即就看到官方網站上,貼上缺貨的標籤。 不過我必須誠實,在我下單的當時,它看起來的確沒有很吸引,只是在收到後,我才發現它的每一頁都很吸引,而且很多東西學,所以這也難怪很多阿米看了開箱片段後會立即下單,我真慶幸我的眼光不錯,不用去買炒貨。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.