【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, June 18, 2023

【Documentaries|紀錄片】《Suga: Road to D-Day》

 June 18, 2023, Sunday
✈️1 ~ 這是看完電影開燈後拍的,所以我覺得是可以拍? 

這部讓我非常迷失的電影! 迷失不是電影劇情,而是我看錯開場時間,電影是下午三點開始,我三點還在看樂高。 我還真的服了我自己,我以為電影是四點半開始,沒想到是三點。 當我抵達電影院門口,沒看見半個阿米,我就覺得有點奇怪,再看看戲票,我簡直瘋了! 快步進入電影院,看見工作人員,還跟他們拿電影卡片,工作人員讓我先進去,待會再拿到座位給我。 而我就看了大概20分鐘。。。電影就結束了。 而工作人員也趕得及拿電影卡片給我,但是,我沒有看到電影啊。。。。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.