【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, June 14, 2023

【Haul|開箱】Replenishment|日常補貨

June 14, 2023, Wednesday
✈️1 ~ 感覺一直很常買的日常都是需要記錄的,因為日常就是小確幸啊! 我平時的任何社交媒體帳號,我都很少記錄我購買的日常,但在部落格上卻很詳細,因為我就是喜歡以部落格方式記錄,自己可以看回去,需要資料的人,也可以看閱。

✈️2 ~ 我猜這個應該是新包裝,看回我以前寫的,之前是黑灰色的,現在多了Hello Kitty設計,可愛了許多。


✈️4 ~ 之前只有75%酒精的,現在多了另外兩種。


✈️6 ~ 這個我以前沒有看過的

✈️7 ~ 這個找不到連結,應該是沒貨了。

✈️8 ~ 很可惜沒貨,因為是紫色,所以我很喜歡這個。

✈️9 ~ 小包裝方便帶出門,但是這在扒開的時候,容易把爛,所以要很溫柔的扒開。



✈️12 ~ 不知道為什麼現在沒有賣十片的包裝的了,所以唯有買這樣散裝的。

✈️13 ~ 看包裝很多味道,但是我用起來,還真的沒有什麼分別。

✈️14 ~ 上次提到我有乾眼症,在小紅書看到還有的治療方法就是熱敷眼睛,為了治療乾眼症,我還真的很勤勞的敷,就是星期一三五眼罩,二四六面膜。

✈️15 ~ 應該是沒有貨,所以沒有連結,這個真的很常缺貨。

✈️16 ~ 我猜這個是很多人買,單獨包裝和顏色很漂亮。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.