【Newest Updates | 最新博文】

Monday, November 20, 2023

【Haul|開箱】Permission to Dance Message Photo Card Frame|Permission to Dance周邊相片字卡

November 20, 2023, Monday
✈️1 ~ 我就是很想寫,但是又擔心有人會說「這麼多錢買這些,錢真的很多!」 對,有些人就是會這樣想,哪! 在你說這話時候,我就先回答你,我這是用你錢買嗎? 不是,為什麼你要那麼在意? 我買自己喜歡的東西,自己很開心之餘,我也是還有捐款給慈善機構的,不然也會有人說「那麼多錢買這些,不會拿去捐款幫助有需要的人,這麼多錢,給我啦,浪費錢去買這些。」 我這又要來說了,這真的不是用你的錢,而且我捐款也是會捐給真的有需要的人,不是捐給那些不見得人家好,然後一直酸人的人。

✈️2 ~ 說好disclaimer,我可以開開心心來說自己的開箱了,防彈全員都在進入服兵役當中,所以很多都是之前的作品。

✈️3 ~ 每次周邊都會出很多,但是我都控制自己只可以買一個最喜歡的。 每個都收集,還真的會不得了,雖然我很想,但重點是。。。要在家清空找位置放,哈哈哈~~~

✈️4 ~ 雖然只有七張卡,但是就連外殼包裝都那麼精緻,這次外殼我都留著,沒有捨棄。  對了! 這卡後面還有字的,由於要保持神秘感,我還是一樣不全部放上來。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.