【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, November 20, 2012

Guardian

 赶着收东西,有时真生气那么喜欢临时抱佛脚的我!!!

我的lipstick,那是去九寨沟时给了,我妈妈用
所以必须即刻给自己补回一枝!!!

我的Mascara都干了!!!
所以就只好临时找一个取代,
在YouTube一直都有很多人介绍这个,可是我不是很喜欢,
我曾经有用过,对我来说不是很好用,可是在没有的情况下,只好随便将就将就一番。。。

 旅行装,对! 我就是要找旅行装,之前买的太小了,所以现在买个中等的,
因为以前用过,可是已经不知道味道还好不好闻,
买的时候,还要麻烦我的姐姐帮我嗅一嗅!!!
(没办法,我的嗅觉有问题嘛!!!)

懒人都是用懒人东西,去旅行四五天,回来要洗衣服还不够,
衣服是用洗衣机洗,
可是妈妈说底裤,内衣和袜子要自己用手洗。。。
哪洗到那么多,索性买纸底裤好了,
至少我会少洗一样!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.