【Newest Updates | 最新博文】

Friday, November 30, 2012

Forever 21

Location: Mid Valley, Mid Valley City, 58100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
又到逛街的时间啦!!! 
可是这次不是刻意的去逛街,而是我和我中学的朋友一起吃午饭!!!

这个可说是个很特别的朋友,从小受英文教育的她,在家父母又只是和她用福建话来对话,完全是没有几乎接触到华语的,进了中学后,班上几乎八十巴仙的人都是用华语沟通,所以她只可以和马来人或者印度人做朋友,也因为她的优越成绩更没有一个华人愿意靠近她,因为其他人都认为她是高不可攀的。而我这个英语破破的,也不知道为什么会跟她讲起话来,可能我没有去想那么多,中学毕业后,我们还有时不时互寄圣诞卡片,但是当我去了美国读书后就没有在那么用心了!!! 

那时我回来的短暂半个月原本想要约出来会一会,可是我生病了,而且加上懒惰虫的我不想出门就推了她,这次我们终于有机会见面了,她英语真是非常的好,英语差的我,应该多多交些这样的朋友!!!

不会在马来西亚驾车的我,还要我三姐把我载去Mid Valley与她见面!!! 而我姐当然又有机会逛街咯!!!

 这是我姐选的,就如我说的那家伙选的东西永远都那么的好看!!!

 对啦!!! 看见裤头很大吧??? 因为我这个肥婆的腰就是要那么大件的才穿得下!!!

 很久没有买项链了!!!

还是受我朋友的影响我喜欢上戴戒指!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.