【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, November 29, 2012

Kepong Aeon Jusco Sales

 对一般人年轻人来说Jusco Sales只是aunty的事,可是我为什么会去,是因为我姐姐要去,所以我也跟着去帮忙也顺便看下有什么可以让我的衣橱内的衣服有些新朋友!!!


我的大姐很早就请了半天假到那边,所以当我和我三姐一到那边时,她就告诉我这个裤很便宜,懒惰的我还跟她说我可以直接拿,不要试穿可以吗? 

结果当然是不可以啦,我这么肥,我不能穿还能给谁穿,因为我家的姐姐都是痩家子,只有我是个肥的们,所以还是硬着头皮去试穿了!!!

 肥婆我的裤子就是这么大件!!! 而且每次逛街都说回家一定要减肥,可是回到家还是一直明天又明天,所以我现在还是个肥婆!!!

这个算是我的新尝试,而且还看到我没有那么的胖!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.