【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, November 20, 2012

The Body Shop

这个环保袋真好用,好装东西,耐用,又很美!!!
最重要的是上面还写着"Spread the Joy",
让我觉得一年一度的圣诞节又要到啦!!!

 为什么会进去Body Shop里面买东西,其实我只是要买这个而已,
哪知看下看下,就觉得它其他的产品还不错用!!!

以前没有用BB霜的我,慢慢的爱上了BB霜!!!

我的这些都在箱子里面,一说起又伤心!!!

 我的粉底!!!

这个很不错,颜色很美!!!

其实Lip Liner真的很好用哦!!!
没有用过的人,可以试一下!!!

我又买Eye Shadow了,因为我每次买了都很懒惰用而且又没有什么信心,
还有有时还一直被朋友笑不会用,擦到满脸黑黑,
他们每次都说,你不擦还好!!!

 最后这个我也很喜欢,因为它擦了有发亮发亮的效果,而且这是我另一个怪癖!!!
我喜欢发亮发亮的东西!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.