【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, November 01, 2012

Kose

我和我姐姐都是Kose的 忠实粉丝,不知从何时开始。。。
我也喜欢用Kose!!!

一年又一年很快就过,原来今年是Kose的四十周年!!!
虽然平时爱环保的我,对袋子或纸袋都非常的抗拒,
可是这个纸袋实在太漂亮啦!!!
(对我来说。。。)

 其中两瓶都是我的最爱,就是最外面的那两瓶!!!

 这个是Lotion,对我来说,这个非常的好用!!!

 这个是防晒的保养用瓶,也是其中让我爱不释手的一个!!!

这个是我姐姐的分数换的,柜台的小姐说这是专门为iPad设计的,
可是iPad有这么大吗???
最后,我是有用来放iPad,可是也放进了几本杂志!!!

以前觉得这些旅行装非常的碍事,没有,
可是最近就觉得它很可爱,非常的好用!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.