【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, May 16, 2013

【Haul|购物】Little Shopping|小小購物

May 16, 2013, Thursday
真的事過太久了我都忘了我到底是在哪裡購入這些物品,不過我沒猜錯的應該是在1U吧! 先來看看。。。

✈️1
記得我以前到台灣,日本和韓國旅遊的時候,我很喜歡買當地的襪子,因為它們都附有很多可愛的圖案,但也許我買了太多很可愛的襪子,卻。。。缺乏了這些可愛的襪子,所以我這次選擇了全黑和比較黯淡的顏色,但是這種三個一套賣的,通常他們都會加入一些亮色的。

✈️2
老實說真的太久了,我幾乎都忘了我這個到底是要。。。寄給誰的呢?。。。還有最後有寄出嗎?

✈️3
✈️4
我本來就是很喜歡帽子,尤其是白色的帽子,我總覺得自己很適合戴白色的帽子,也許我覺得我的皮膚是比較偏向於黑皮膚的,所以戴上白色的帽子是會有一種特出的感覺。

-筆於2020年5月16日-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.