【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 21, 2021

【Haul|開箱】Books Again|買書記

November 21, 2021, Sunday
✈️1
延續看完未完成的聖誕裝飾,我那天確實去買我要的東西,但是一經過書局,就會不由自主的進去。 ..結果就這樣的買了三本書。。。


✈️3
最近因為極力寫手帳,所以再次愛上手帳,這本很不錯,我一天內就看完,裡面的教學和解釋內容都非常的實用。

✈️5
是很想看英文版本,但是先看華語版本,先明白吧,呵呵。

✈️7
這算是第一本我閱讀有關巴菲特的書,他的個人理念和投資故事都在這書了解得到,我這書還看到一半,還未看完。
✈️8

我寫手帳真的很喜歡貼貼紙,我以前有想過,就畫畫然後就可以很省錢,而且又會比較吸精,但是我發覺我真的喜歡就是貼貼紙,然後在旁邊寫東西,整體配合起來是真的很喜歡。

✈️9
✈️10
✈️11
✈️12
✈️13
✈️14
✈️15
✈️16
✈️17
✈️18
✈️19
✈️20
✈️21
✈️22
價格是真的有點貴,但是還好有會員折扣,買到心頭好和使用後的感覺,我非常了解,所以說游有用就不會浪費,買了沒用就真的是浪費。

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.