【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 21, 2021

【Haul|開箱】muji Coffee|無印良品咖啡

November 21, 2021, Sunday
✈️1 ~ 想說讓部落格和臉書照片同步上載,那麼我就不用等臉書上載的時間,但是我就一時那麼的大意,忘了將臉書的相簿變回自看模式。 由於我每次上載照片,都會限定給自己看而已,過了一段時間後才開放。 這麼做的原因是不想自己的相簿出現在朋友的feed,因為自己平時會一次過上載很多,不想佔據別人的feed的空間,就是不想給別人的臉書洗版。 當然假如真的那麼有興趣翻閱我的臉書的話,那麼我也沒任何異議,我這就是捉著不是每個人都對我相簿有興趣的原理。

✈️2 ~ 好了,上面說了一堆毫無相關的東西,現在來說這個,這是我看見有人在IG分享,所以就買回來試試。

✈️3 ~ 兩包都拆開來

✈️4 ~ 上面都印有截止日期

✈️5~ 另外一包

✈️6 ~ 拆開後是這樣

✈️7 ~ 攤開後,是長這樣。 我個人沒有很喜歡這咖啡,先說說設計,這樣的設計,無謂是要方便放進杯子和取出,熱水往中間倒。 但是,由於它在很上面,所以水的高度一樣超越咖啡包的含料,我是那種很喜歡喝咖啡喝到最後還有很重咖啡味的感覺,所以相較就是倒入熱水後,放著讓咖啡味道滲出才將咖啡包拿掉,加上。。。這東西在上面,真的不容易喝,呵呵!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.