【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 14, 2021

【Haul|開箱】Hobonichi Techo 2022 Day-Free

November 14, 2021, Sunday
✈️1 ~ 極力的寫回舊文,就是為了要有連結,而我這次購買的就是他們2022年推出的新品。

✈️2 ~ 在這上面的日期,應該是我收到包裹後幾星期才打開的日期,因為我記得它好像被我遺棄了很久,呵呵。

✈️3 ~ 以前是黃色,現在是粉紅色的。

✈️4 ~ 跟一年前一樣的 包貨方式,有個厚層的擱紙。

✈️5 ~ 裡面就這樣簡單

✈️6 ~ 拿出來拍照

✈️7 ~ 我買的是這個Hobonichi Techo Day-Free 2022 A5 Size

✈️8 ~ 背後也要拍一張

✈️9 ~ 拆開包裹後,裡面是一張手冊和書本。

✈️10 ~ 藍色是我喜歡的顏色之一

✈️11 ~ 書的背面

✈️12 ~ 前面是慣例的年曆

✈️13 ~ 再來是打卡篇

✈️14 ~ 月曆

✈️15 ~ 這跟我平時買的有什麼不同? 不同就在於這個沒有日期在上面,整頁都是空白的。

✈️16 ~ 所以可以怎樣寫可以,不用每一天都寫。

✈️17 ~ 再來看看手冊

✈️18 ~ 手冊的內部的背面

✈️19 ~ 再來就是如何使用手帳還有它的種類

✈️20 ~ 三色筆是每一年買書都會附送的

✈️21 ~ 很久沒有買紙膠帶了,所以這次破功的買了一卷。

✈️22 ~ 我買的是這個Pastel Mix的mt Washi Tape

✈️23 ~ 因為我就愛看書,所以買了這個可以黏貼。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.