【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 14, 2021

【Haul|開箱】Laptop Stand|電腦架

November 14, 2021, Sunday
✈️1 ~ 在5月中的時候買了這個,我忘了我在開箱的當時有沒有拍照,總之我就是找不到照片,所以就連著一起寫吧,就等以後找到照片才來添加吧。

✈️2 ~ 我在蝦皮這裡買了這個,看回價格,我當時交易的價格是RM25.90。

✈️3 ~ 想說這收納起來還挺方便的,因為它是可以變成這麼小。

✈️4 ~ 可以調整高度之餘,外觀看起來也不賴。。。但是用了幾個月後,我就發現它的不便之處,它前方的底部是很低的,在打掃的時候是非常的不便,除非要·把手穿到後面去打掃。

✈️5 ~ 就因為打掃不便的因素,我在雙十一的時候買了這個,交易價格是RM11.11。

✈️6 ~ 現在,換上這個,打掃起來真的方便多了。
好了介紹完畢!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.