【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 21, 2021

【Mask|面膜】Different Masks|不一樣的面膜

November 21, 2021, Sunday
✈️1 ~ 來分享不一樣的面膜。。。以前的我,一定不會買這一種面膜,因為我一直覺得一定會不好用,但是有一次,看見有個網紅分享了,所以我就買來試一試。。。

✈️2 ~ 嗯,有時候還是要自己試一試才知道,我個人真的沒有很喜歡,第一它打開後面膜不會像單一包那種比較濕滋的,濕度是有的,但是就很少,所以面膜很快就乾了。 最後,我很努力的終於將它用完,但是不會再嘗試了。 所以這次又學到了,人家說的好用,還真的要自己試一試才知道是否真的好用。

✈️3 ~ 再來是這一種,這個反而是出奇的好,它密封的自由關上和打開,裡面共有10片,面膜不會像上一個那樣乾。 但當然,也不能跟單一的對比,這個還是沒有那麼多滋潤的。 我覺得這個比較適合就是旅行的時候攜帶的。

✈️4 ~ 用這個的時候,最重要的是,每次扒開這密封口,一定要再三確認它是已經鎖上了。

✈️5 ~ 接下來是這個就是普通單一一片一片的面膜

✈️6 ~ 我是第一次嘗試這個

✈️7 ~ 裡面共有4片

✈️8 ~ 我個人覺得這個還ok,寫這一篇的時候,時間已過了一陣子,有點忘了這個感覺怎樣,我應該會再回購看看,但是綜合來說,我都是比較吸引這些單塊的面膜。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.