【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 01, 2012

Travel Bag & New Purse

平时旅行都是拿我平时上课用的背包,随着年龄的增长,可是我的思想和妆扮还像个十五,六岁的女孩这样,我的三姐也一直想帮我改成一个漂亮女生的路线,样子普通的我加上从小被宠坏的性格,令很多人都不喜欢我。一直埋怨别人的我从前从来都没有想过自我检讨,自我反省,只会一直埋怨他们会什么对我不好,为什么那些男生都只是喜欢我的朋友? 为什么她可以有这么多男生喜欢? 为什么我总是看着别人的甜蜜? 

埋怨这埋怨那的我其实比我相近年龄的女生来说,我虽然没有爱情,可是我多了很多其他人没有的幸福。永远看着自己没有而别人有的心态的我,让我觉得很自卑,这种不知足的心态让旁边的人都一直说我身在福中不知福,无可否认我是这样,所以我要努力的生活,享受及珍惜我所拥有的,因为我没有资格去要求任何东西,至于爱情一些随缘,可是假如再有,我一定会勇敢的去爱,不再让自己有遗憾!!!

一如往常,我的东西一定是白色,我三姐也买了一个完全衬托她的金色!!!

我这个人真的,东西没有烂烂我都不会换,我三姐就一直说我的钱包很肮脏很烂,所以就选了这个给我。。。而且还要粉红色的。。。真是的。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.