【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, February 21, 2024

【Haul|開箱】New Backpack|新背包

February 21, 2023, Tuesday
✈️1 ~ 終於來寫這個了,原來買了這麼久,還是勤勞的寫寫吧!

✈️2 ~ 我儘量告訴自己假如有一個類似的包包就不要買,所以同樣一個包我都用很久。

✈️3 ~ 終於這個用了多年後,我捨得買新的了,右邊是舊的,可以看得出右邊的前面拉鍊是壞掉的,我之前是扣上鑰匙圈以方便拉的,左邊是新的。

✈️4 ~ 這後面跟我以前的差不多,也是有個暗格。

✈️5 ~ 這個跟之前相比,這個好多了。

✈️6 ~ 新的這個吊飾有包裝袋包著

✈️7 ~ 用環保物質製作的

✈️8 ~ 我是喜歡它用伸縮開過,感覺這樣不容易被盜用,因為需要拆掉這個磁鐵開關後,才可以觸摸到伸縮繩。

✈️9 ~ 裡面有兩個可以放手機的隔袋,還有一個內部的暗袋。

✈️10 ~ 這個包旁邊兩邊還有兩個有開關的袋子

✈️11 ~ 看回之前的,真的除了外面前面的開關拉紐之外,裡面還是很好的,除了皺皺的,但是都沒有破爛的跡象。

✈️12 ~ 還有這裡,有些裂開,不過總的來說,Samsonite不愧是我最喜歡的包包牌子,很耐用。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.