【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, August 03, 2024

【Random|隨寫】Malaysia Badminton|馬來西亞羽球

August 3, 2024, Saturday
✈️1 ~ 馬來西亞人! 你們有看奧運嗎? 看到部落格圈子,還蠻少人看的,可能是有人看,只是沒有po,呵呵, 我就只可以用這樣來做判斷啊,哈哈!! 上次說到我自從在機場看見殘奧選手後,就很關注我國選手比賽的動向,所以,要支持就要支持到低!

✈️2 ~ 這場很精彩的馬來西亞雙男對打印度,真的很刺激,每一個擊球,我都一直喊,我媽媽一度不要讓我再喊了,不給我看=.=!!

✈️3 ~ 好在心臟沒事,也順利進入八強。

✈️4 ~ 男單本以為是輕鬆,但是好在三比二也晉級八強。

✈️5 ~ 以表確認,我國真的沒有拿到金牌,很多還是拿度李宗偉包辦的,難怪大家都說他是扛著整個馬來西亞去打球的。

✈️6 ~ 8月5日回來加這張照片,來看看歷代的選手。

✈️7 ~ 雖然女雙輸了,只能拼銅牌,她們隨口一說的,真的都成了金句!加油!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.