【Newest Updates | 最新博文】

Friday, September 13, 2024

【Movie|電影】《Blink Twice》

 August 21, 2024, Wednesday
✈️1 ~ 這一次首映禮是要感謝myfm,地點在Starling Mall的GSC。
這地方是我之前在Truly Wine有寫過,我那次是第一次,而這次是第二次到這個地方,因為在第一次去的時候,我找不到停車場,還把車子停到Uptown停車場去。 所以在這次,朋友事先就給我畫了路線圖,還跟我說她將車子停在哪裡。 因為需要在家吃了再出發,晚間難免會碰上堵車,還好沒有遲到之餘也安全找到朋友指定的停車場,還將車子停在她車子附近。 

話說回來這電影,一開始我們進錯戲院廳,不過也感謝myfm的是情侶座位,我還是第一次坐情侶座位,位子很廣大舒服。 由於進錯電影院,所以前面20分鐘的戲,我們錯過了,這是一部蠻懸疑的劇情,一班女性被帶到一個神秘且類似渡假村的地方,每天就吃喝玩樂,過著無憂無慮的日子,也漸漸忘了今天是星期幾,和女主一起的好友也突然消失,女主也毫無察覺,直到有天她誤喝了蛇液才逐漸清醒,真相被揭發的毆鬥場面對我來說是有些血腥,所以我都不由自主的一直閉眼睛,故事收尾竟然是女主的靈機一動,我只能說女主應該算是位高智商的人。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.