【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, September 05, 2024

【Book|書籍】Book Club|讀書會

 August 2, 2024, Friday

✈️1 ~ 第一次參加線上讀書會
我是遲了進入會議裡,因為先前,我有工作會需要開。 原來當主持講完後,他播放一個youtube的視頻,基本上這視頻就是這本書的濃縮版本解釋,過後就是每個人討論,我覺得是蠻新鮮的,不過我是沒有看過這本書,但是透過那短短的視頻,我是有覺得裡面提到的方法,其實我都在實踐著,所以我一直都自認為我比一般人都做了比較多事情,我以前很容易就是一遍做事,一邊聽Youtube,是會感覺到在處理很多東西當下至於,也看了很多視頻,可是到了下午的時候,我就腦力就很累,因為我是用了雙倍速的專注力完成所有事情,經過長久下來的訓練,我現在終於可以很專注的一次完成一件事,而且都完成得很好。 話說回來這個讀書會,我感覺是不錯,可以讓我除了讀自己買的書,環保站的書,微信上的書,看Youtube的書,現在還多了一個新的渠道認識不同的書。 假如有興趣參加的你,可以留言給我。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.