【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, December 12, 2017

【Hotel|酒店】Room Service Breakfast|房間裡的早餐

December 12, 2017, Tuesday
昨天晚上這麼的累,早上起來就要對自己好一點。 有時會想說不知道是不是隨著年齡逐漸的成長,我會想說都對自己好一點,不要那麽的辛苦(畢竟我平時工作都非常的拼命)

✈1
我習慣性的7點半起床,起床後想說應該是11點才需要check out吧。 但是我還是覺得應該比較確定性的打個電話下去front desk問個清楚。 還好我有問,因為工作人員說10點check out,假如我迷迷糊糊的十點半才的下去check out,那豈不是要多付。

✈2
我點的是English Big Breakfast,工作人員說大概要30分鐘,但是早餐大約10分鐘後就來了,我都嚇了一跳。 早餐有培根,烤蕃薯,香腸,baked bean,香菇和雞蛋,雞蛋有得選想要什麼款式的雞蛋,我選的是scrambled egg,飲料我選了鮮奶,這一切實在都太美味了,但是最後把所有食物吃完,還真的吃不消,因為實在太大份了。

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.