【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, May 04, 2024

【Park|公園】Lao Hu Shan Park: Going up the Hill|老虎山公園: 上山

May 4, 2024, Saturday
✈️1 ~ 又來到寫長篇旅遊文的時候了,那就開始吧~

✈️2 ~ 前一天的夜班,所以第二天就無法早起,弄完所有東西都是中午了。

✈️3 ~ 知道哪裡都很多人,所以就找了個公園來遛達。

✈️4 ~ 我是搭巴士來的,這是下午一點半的時候。 我是猜想公園通常在中午時候,是沒有什麼人,相信附近的人,應該都是早上還是傍晚才來的。

✈️5 ~ 上山去

✈️6 ~ 感覺很高,其實還好。

✈️7 ~ 烈日當空,我都是撐著傘在走,剛剛入口進來,有左右兩個入口,我是走向左邊的樓梯。

✈️8 ~ 走了一點樓梯,再拍一下。

✈️9 ~ 再繼續爬樓梯

✈️10 ~ 是還有很長

✈️11 ~ 這裡左邊是廁所,上樓梯有兩道路,我走左邊那條。

✈️12 ~ 繼續爬樓梯

✈️13 ~ 涼亭就在前方,應該不遠了。

✈️14 ~ 看看我身後的景色

✈️15 ~ 是很壯觀

✈️16 ~ 只是拍不出來

✈️17 ~ 到一個平地的地方

✈️18

✈️19 ~ 剛剛上來的樓梯

✈️20

✈️21 ~ 繼續走

✈️22 ~ 小路樓梯

✈️23 ~ 在左邊有個洞,我之前看小紅書的留言區,就有人說這是老虎洞,但是被封起來了,我真不知道是不是真的有老虎呢。

✈️24 ~ 洞就在右邊,左邊繼續上樓梯。

✈️25 ~ 再看看景色

✈️26

✈️27

✈️28

✈️29

✈️30

✈️31

✈️32

✈️33 ~ 很長的樓梯

✈️34 ~ 剛剛有垃圾桶,不算! 再拍過。

✈️35 ~ 看吧! 是長樓梯。

✈️36 ~ 又有分界線,我是走向左邊的。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.