【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, May 04, 2024

【Park|公園】Lao Hu Shan Park: Down the hill|老虎山公園: 下山

May 4, 2024, Saturday
✈️1 ~ 下山下山

✈️2 ~ 終於來到最後一篇了

✈️3 ~ 我發現我把一個地方分開來慢慢寫的時候

✈️4 ~ 沒有什麼人看

✈️5 ~ 不過沒關係

✈️6 ~ 我就是喜歡這樣的寫法

✈️7 ~ 這裡是不是很有畫面

✈️8 ~ 所以我都儘量連續性的寫完一個主題

✈️9 ~ 看看我剛剛到過的頂點

✈️10 ~ 沒想到我走了那麼多

✈️11 ~ 看看後面,都是下坡的路。

✈️12 ~ 我相信這裡在開花的季節,會很美的。

✈️13 ~ 不是只有下坡樓梯,也是有平路的。

✈️14

✈️15 ~ 很接近了

✈️16 ~ 都看不到景色

✈️17 ~ 而是看到樹木而已

✈️18

✈️19

✈️20 ~ 前面的大路,往右邊走就是去到我剛剛抵達的地方,左邊就是繞山走一圈。

✈️21 ~ 對,我當時就是不知道,結果就選了左邊的路。

✈️22 ~ 好在都是平路

✈️23 ~ 而且都沒有什麼人

✈️24 ~ 所以我都走很快

✈️25 ~ 深怕發生什麼事,都沒有人知道。

✈️26 ~ 這裡有個上山坡的地方,估計是去到我剛剛虎字的地方。

✈️27 ~ 終於下來「地上」了

✈️28 ~ 是有些迷路,不過還好有地圖。

✈️29 ~ 而且前方就是巴士站,這還不是我剛剛搭來的巴士站,我真的到底走了多遠啊。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.