【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, May 29, 2024

【Haul|開箱】Mikrokosmos Mood Lamp|防彈柾國自家設計的燈

May 29. 2024, Wednesday
✈️1 ~ 這個算是最貴的周邊了

✈️2 ~ 我一直都遲遲不肯開箱,想要等個好心情,才來慢慢欣賞。

✈️3 ~ 盒子就很美麗

✈️4 ~ 還有燈的名字

✈️5 ~ JK設計的燈

✈️6 ~ 還附送一張照片

✈️7 ~ 但是我覺得他直播間的燈比較美

✈️8 ~ 裡面是分享初始設計理念

✈️9 ~ 然後再回顧

✈️10 ~ 最後的成品

✈️11 ~ 最後的成品

✈️12 ~ 說明書

✈️13 ~ 開箱後的樣子,遙控是需要兩顆AAA的電池

✈️14 ~ 充電線

✈️15 ~ 就是這樣

✈️16 ~ 開燈後的顏色

✈️17 ~ 這樣

✈️18 ~ 青色

✈️19 ~ 藍色,我覺得有藍色會比較美,我不太喜歡防彈的logo是不會動的,我覺得會動的會比較好看,所以燈光方面真的還好,只是特別之處是開機和關機有JK的聲音。

這個跟我之前這個來相比真的有差,我之前那個,到現在還是可以運作,只不過是藍芽需要重啟總電源後才可以再連上,其他燈光問題都是還是非常好看,我每一晚都是要看著它,看著它才可以睡覺,至於現在這個防彈的,我是睡覺前看一下,然後再換回去我原本的,畢竟兩個一起開,我擔心會用太多電,燒掉還是什麼不必要的意外。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.