【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, May 04, 2024

【Park|公園】Lao Hu Shan Park: The Tiger word|老虎山公園: 虎字

May 4, 2024, Saturday
✈️1 ~ 又下坡了

✈️2 ~ 分岔路,我走右邊上坡的路。

✈️3 ~ 就是往上爬就對了

✈️4 ~ 又是同樣的地方

✈️5 ~ 拉近拍

✈️6 ~ 這是另外一個上來的地方

✈️7 ~ 看起來就是很遠

✈️8 ~ 這裡突然有扶手圍欄

✈️9 ~ 還有路燈

✈️10 ~ 應該又是另一個頂點

✈️11 ~ 拍多幾張

✈️12 ~ 回頭看剛剛到過的地方

✈️13

✈️14

✈️15 ~ 又是一條分岔路

✈️16 ~ 但是我還是沿路走

✈️17 ~ 就是要爬樓梯

✈️18 ~ 感覺對面還有更高

✈️19 ~ 右邊石頭有字

✈️20 ~ 所以要拍一下

✈️21

✈️22 ~ 另外一個

✈️23 ~ 對,又是分岔路。

✈️24 ~ 但是我還是繼續上坡

✈️25 ~ 感覺這裡爬上來一定很累

✈️26 ~ 很靠近了

✈️27 ~ 是一個很小的平原拍照休息地方

✈️28 ~ 因為旁邊有人

✈️29 ~ 所以就沒有拍下整個地方

✈️30 ~ 繼續往前走

✈️31 ~ 同樣是右邊,看到個「虎」字。 在老虎山,當然要拍虎字,話說我在逛小紅書的時候,我看到有位媽媽跟她孩子說要去老虎山,可是去完後,孩子就問媽媽,為什麼老虎山都沒有老虎。。。我這還想說。。。我可不想看到老虎呢。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.