【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, September 20, 2008

朋友的生日


昨天,我们都去我那个女生朋友的家帮她庆祝生日。。。

结果,我是坐我那个生日女生朋友的车。。。然后,顺理成章。。。“她”坐全部男生的车。。。(这女士到底是怎么搞的???)

到了她的家。。。我才知道她爸爸妈妈准备的BBQ。。。

开始时,是没有人去烧的。。。然后,她们就烧到全部都焦了。。。

她们烧了很多sausage,然后就没有烧了。。。

过后,我们就有一个中国男生朋友去烧鸡翅膀。。。他真的有够pro的。。。烧到每一个都很好看,然后,又很好吃。。。

反而,我们的华文学会的主席就有点逊色。。。还是烧到有烧焦的意识。。。哈哈哈哈!!!

他们两个男的烧。。。结果,还是不知道他们怎样烧。。。竟然弄跌了两个鸡翅膀。。。真的很浪费啊!!!

吃完BBQ后,我们才切蛋糕。。。

结果,一拿蛋糕出来。。。我才发觉蛋糕歪了一边。。。都不知道那个蛋糕是在谁的手上歪的,因为,当我买了蛋糕后,我都拿得很小心。。。到了学校才交给我一个男生朋友拿,叫他拿去Cafeteria借冰箱放在里面。。。然后,取拿回时,我又叫另外一个男生朋友拿。。。到了那朋友家。。。还是他拿。。。(都不知道是不是男生不会拿蛋糕,结果拿到那个蛋糕歪了一边。。。)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.