【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, September 20, 2008


星期五时,我们Sunway的Cafeteria。。。有活动。。。

但是,我不知道有什么活动啦。。。

我只知道他们有一个booth是卖鱼的。。。一条鱼一块钱。。。

我兴学来潮。。。所以,买了两条黑色的鱼。。。

因为,我那天没有那么快可以回家。。。所以,我就拜托我的朋友帮我带回家养着先。。。

那里知道,今天。。。我的朋友跟我说。。。我的鱼死了。。。

其实。。。在我去Pyramid之前。。。两条都很好的。。。

然后,我就放在我的朋友的车上。。。但是有开一点窗口给它们呼吸啦!!!

结果,当我们回到车上时。。。一条鱼死了。。。

...........................

然后,我就托朋友一定不要给另外一只死。。。

结果。。。今天。。。

她说。。。昨天带回家时,它还活着的。。。她把它放进去和她之前买了地那两条鱼放在一起。。。

结果,今天早上起来。。。三天都死了!!!。。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.