【Newest Updates | 最新博文】

Monday, September 22, 2008

生气

♣生气是拿别人的错误惩罚自己!

生气其实是作践自己。。。

假如,别人说一些无聊的东西给你听或做了一些事令到你很生气。。。

那就等于。。。你在惩罚你自己。。。

说实在的。。。我们是没有那个必要。。。来生气自己。。。

虽然现在。。。我是真的发觉。。。我的脾气有变好。。。很久没有发脾气了。。。

但是,有时。。。连我自己都真的不知道怎样控制我自己。。。

记得。。。上次华文学会的那个中秋晚会。。。我真的有发脾气的。。。

因为,那时他不睬我时,我已经没有讲话了。。。一直静静。。。直到我吊完。。。我才去厕所。。。

还好。。。我那时。。。真的一直叫自己不能发脾气。。。

要不然。。。结果,连我都不敢想象。。。hehe。。。

所以,我就说。。。生气只会给我们带来痛苦。。。没有快乐。。。

所有是不是生气就能解决。。。

什么事。。。都不应该生气先。。。应该想解决的方法先。。。才是最重要。。。


不对。。。应该说。。。无论遇到什么事都应该冷静才对。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.