【Newest Updates | 最新博文】

Monday, July 01, 2013

【Beauty Box|美装盒】MIVVA Box of July

July 1, 2013, Monday
購買美妝盒的其中好處就是可以嘗試不同新的新產品,平時我的化妝品還是保養品,都是一旦我用了喜歡或可以都會繼續回購,很少會想說要去購買新產品,所以這可算是一個很好的藉口試對自己來說的新產品。

✈️1
打開盒子後,裡面是有一張卡,講述各個產品的講解

✈️2
這是在盒子內所有的產品

✈️3
這個是用來清洗死皮,不過我到最後都沒有用到

✈️4
這個我最後是用在手腳的關節部位以保濕

✈️5
這個我也是沒有用到,因為我比較傾向於Urban Decay的眼霜

✈️6
這小瓶裝算是蠻好用的,很方便的旅行裝

✈️7
因為我很喜歡自己用著的化妝水,所以我沒有用這個,而是將這個送給我好友ML

✈️8
這我沒有嘗試到。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.