【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, August 13, 2024

【Exhibition|展覽】HYBE INSIGHT The Daydream Believers Exhibition 꿈, 마침내 in Malaysia

July 19, 2024, Friday
✈️1 ~ 本來想要一個人去的展覽

✈️2 ~ 不過,最後還是配合我外甥女的時間,帶他們去,但是我外甥女開車,因為我這阿姨很懶惰開車。

✈️3 ~ 這是抽卡的檔口

✈️4 ~ 雖說ticket counter,但是是沒有人的,只有一位工作人員,掃描二維碼,抽籤和講解,一個人到底。

✈️5 ~ 讓我二外甥女抽,她抽到Jin,她是很想要V,只可惜V這種,我真的還真的沒有抽到過。

✈️6 ~ 而我例排又是抽到RM

✈️7 ~入門後第一個看到的

✈️8 ~ 之前在小紅書就是看到很多的這張圖

✈️9 ~ 儘量拍很多張

✈️10 ~ 我沒有去關注背景

✈️11 ~ 不太清楚這個的用意在哪裡

✈️12 ~ 這裡有個簡短的解釋

✈️13 ~ 好在我去的時候是週五,沒有什麼人。

✈️14 ~ 快速拍完進去另外一個地方

✈️15 ~ 接著來到這裡

✈️16 ~ RM

✈️17 ~ Jin

✈️18 ~Suga

✈️19 ~ J-Hope

✈️20 ~ Jimin

✈️21 ~ V

✈️22 ~ JK

✈️23 ~ 接著是一間黑色的房間,放有不同組合的照片,可以把每位成員的黑白照放在燈光下看。 還好真的人不多,所以我和外甥女們都可以一人一個看。

✈️24 ~ 最後就是不讓拍照的環節,我覺得雖然照片很大張,不過還是少得可憐,我回想之前展覽都很多照片的,這次主題感覺都很模糊。 有個留言牆,說會把粉絲的留言帶回給偶像,我也是有留言,只是也不能拍照。 總的來說,我覺得這個遜色很多,很少東西看,真的幾張照片而已。。。真的好在入門的小卡質量好。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.