【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, August 14, 2024

【Haul|開箱】Xiaomi Mijia Portable Water Flosser|小米沖牙器最好用

July 2, 2024, Tuesday
✈️1 ~ 沖牙器! 我用了很多年,就是沒有時間寫而已,這次有拍到照片,快來寫一寫。 link

✈️2 ~ 這是我第三支了,可是,為什麼沒有壞要一直買呢? 因為機器有些地方一直洗不乾淨,我會覺得噁心,所以我覺得換新的會比較乾淨。

✈️3 ~ 幾乎相同的包裝

✈️4 ~ 我試過用其他牌子,不過真的只有這個最好用。

✈️5 ~ 續航力也很久,無需一直充電。

✈️6 ~ 跟著包裝一起來的有充電線和四個不同款式的噴嘴

✈️7 ~ 看看我以前的,這個盒子還是換過的。

✈️8 ~ 但是裡面的就沒有換過,之前我在中國的時候,我有買了一模一樣的,但是不知道為什麼噴嘴,在用的時候有一個味道,我一開始以為是機器,反覆測試了,才知道是來自噴嘴的,所以我當時只是換噴嘴的盒子,沒有換裡面的噴嘴,直到最近我才發現噴嘴竟然變青色。

✈️9 ~ 是很噁心對不對?

✈️10 ~ 看看我說的洗不乾淨的地方

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.