【Newest Updates | 最新博文】

Friday, July 12, 2024

【Restaurant|餐廳】Our Kitchen Nyonya Restaurant|我家娘惹私房菜

July 12, 2024, Friday
✈️1 ~ 和家人來個短暫的馬六甲遊玩,就是非常輕鬆那種,不走任何攻略,純碎就是陪家人放鬆。

✈️2 ~ 週五等外甥,外甥女放學後,吃過點心午餐就出發了。

✈️3 ~ 所以抵達後,去住宿放了東西,就去吃晚餐了。

✈️4 ~ 我覺得這店有些特別,一樓直看到二樓天花板。

✈️5 ~ 我這出來再拍多一張是因為店裡線路很弱,我需要開會,所以我我出來門口開會,餐廳裡是有提供wifi的,只是我手機不能隨便連結外面的wifi,所以那就算了。

✈️6 ~ 這餐廳可點的食物

✈️7 ~ 室內裝潢

✈️8 ~ 家人都沒在客氣,食物一來就直接拿,都沒給我拍照,所以我也只拍了前面幾張食物照片,後面都沒再拍了,不過這店的這otak-otak還真的很好吃。

✈️9 ~ 就這樣,非常不專業的。。。全部人都在拿食物。。。我喜歡這家店的otak-otak和咖喱,都很好吃。

✈️10 ~ 沒得出遊的大姐還一直不時追蹤我們說為什麼媽媽沒有跟著一起去吃晚餐。。。那只是媽媽手機放在住宿啦。

✈️11 ~ 吃完就逛夜市,我們去了三天兩夜,結果兩天晚上都到這裡來逛,週五人很多,週六更多人,不過點心很好吃,冰糖葫蘆要買現做的,不要買已經弄好了,放在檔口的,記得走到結尾看人丟椰子肉,但外甥女說那椰子肉很硬,所以她只是喝水而已,沒有吃椰子肉。y

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.