【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, July 03, 2024

【Haul|開箱】Face Tissue|擦面巾

July 3, 2024, Wednesday
✈️1 ~ 這個是送的


✈️3 ~ 我要找這種東西很久了,這就是洗完臉後,用什麼來擦乾的,我以前都是用面巾的,我是有分開面巾和擦身體的毛巾的,但是我還是覺得不夠衛生(強迫症,沒辦法)在一次機緣巧合下看到一場直播帶貨這面巾,本來出於八卦想說假如過後這位直播主沒有賣了,那麼我要怎樣買? 所以我就到蝦皮找一找,就是去這牌子的官方蝦皮帳號購買的,結果! 我發現假如在那直播主平台下單竟然比較貴,好在我當時有檢查,不然就買貴了。

✈️4 ~ 先來開箱這個,不過這個我確實用了很久,補貨幾次了,才來寫這一篇,因為之前一直都懶惰拍照。

✈️5 ~ 我這個是居家用的,整個就好像紙巾盒子這樣,上面這裡打開。

✈️6 ~ 我沒用的時候,都會關著,以免進灰塵。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.