【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, September 15, 2012

August 2


What a poor day, ELC woke up late because got not enough sleep and she was in a very bad tempered mood all the day... Don’t even dare to do anything to her...
Well, what I want to say is I was very hungry and she told she will text me what to eat later... But I waited till 7 something and she still hasn’t text me so I decided to cook my own noodle...
Blame who??? Out of sudden really feel like I want to go home, I believe I won’t be like this if I’m back in my home town...
今天冒充杨紫璐的人把它的性别改去男生。。。真的很奇怪。。。不明白这些人到底在想什么??? 他们中国的风气都被他们这种人给腐败掉。。。
我觉得中国跟马来西亚没有什么分别,两个都一直自以为自己很厉害可是实际上什么一点都不是。。。
中国人都以为他们在奥运上拿到很多奖就证明他们很厉害很强大,其实这只是代表他们体育上的厉害,并不代表他们所有的东西都很厉害。。。
就那在微博的人来说。。。我承认我也是有那种很想出名的人。。。可是,我不会以不成熟的方法来出名。。。我讨厌女生因为我讨厌女生的懦弱,装可爱,让人觉得反胃。。。
我欣赏独立有性格的女生。。。装可爱真的很让人顶不顺。。。难道男生都喜欢这样的女生??? 你们未免太低俗了???
其实我也好不到别人哪里去。。。我以前做人也很失败。。。我常骂人用 google translate, 我记得我以前也是有用,只是最近我的英文才进步了一点点而已。。。
可是,他们可不可以不要强调说这句华语是那句英语的翻译呢???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.