【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, December 05, 2012

罗东夜市

Location: Yilan City, Yilan County, Taiwan 260
本身就有护唇膏的我,其实根本没有意识想要买这个,
我是烂好心看见二姐的嘴唇脱皮,所以才去买的,
结果买了她说她有只是没有擦,
所以到最后都是留给自己。。。
真是无语!!!


 相信很多马来西亚人都知道马来西亚有这个。。。
可是我也不知道为什么我会买,可是我相信它一定比马来西亚来得便宜得多!!!

这个是店员推荐的,因为我问他哪一个最好卖,他就推荐我这个!!!

 他们跟我说台湾的这些杂志出得比较快,因为流到去马来西亚都慢了一个月了!!!

这两本八卦杂志都不是我买的,是我哥哥买的,过后我就一如往常的跟他包来看!!!
(其实这不是买三本是它三本一起夹着卖)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.