【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 08, 2012

果子文物馆麻糬DIY

Location: No. 55, Guójì Road, Tucheng District, New Taipei City, Taiwan 236
女儿节就听得多,第一次听见男儿节


 日式结婚礼仪的餐具摆设

 这让我有点想念日本

 猜看看我们这次又是要做什么???

 这次的台湾之旅有很多DIY的东西,
这次的DIY是麻糬制作!!!
 有点缺陷,我果然不是做食物的材料,这么简单还做到这样!!!

 一开始是这样四方块的

 把四方块放进一个模型小杯,再把材料放进去,
倒转过来放回这包装纸上,再放进这四方盒子里

 产品出来啦!!!
只是我的,不要问我是什么来的,我都是乱来一通,有样子出来就可以了

不明白???
来看看我家人的作品吧,你就会知道我们的差别!!!

 我哥哥的,花旁边还有叶子

 我三姐的,企鹅为主题

我妈妈的,像个花,还放在叶子上面,花里面还放了些面粉

 就算在跟别人不一样,都总算做完了

产品就要放进里面!!!

手信坊創意和菓子專賣店地址: 台北縣土城市國際路55號

手信坊創意和菓子專賣店联络电话: +88602-2364-2233

手信坊創意和菓子專賣店网址: http://www.3ssf.com.tw/index.php

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.